loading...

بهترین کار چیست

بازدید : 141
چهارشنبه 20 اسفند 1399 زمان : 15:25

اینستاگرام ، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی امروزه ، میزبان میلیون ها کاربر است. این امر باعث می شود شرکت ها و مارک های بزرگ بازاریابی در بستر اینستاگرام تبلیغ کنند. البته فقط مارک های بزرگ در این بستر تبلیغاتی نمی کنند. کارآفرینان کوچک و سایر کاربرانی که می خواهند تبلیغ کنند نیز ترجیح می دهند اینستاگرام به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کند. بنابراین مواردی که برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام باید به آنها توجه کرد چیست؟ در این مقاله ، اطلاعاتی در مورد آنچه باید برای تبلیغ در اینستاگرام در نظر گرفته شود ، پیدا خواهید کرد. با تشکر از این اطلاعات ، شما می توانید تبلیغات خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.


مواردی که باید هنگام تبلیغات در اینستاگرام در نظر بگیرید
هنگام تبلیغ در اینستاگرام ، باید برخی از تنظیمات خود را با دقت انجام دهید. علاوه بر این ، شما باید مدل تبلیغاتی و محتوای مناسب برای مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید. برداشتن گام های درست در تبلیغات و ویرایش خوب تبلیغات ، مزایای بسیاری به شما می دهد. برخی از این مزایا بهبود عملکرد تبلیغات و مدیریت بهتر بودجه تبلیغاتی شما است.

انتخاب مدل تبلیغ مناسب
هنگام تبلیغات در اینستاگرام ، تعیین مدل تبلیغات صحیح بسیار مهم است. در طول ایجاد کمپین تبلیغاتی خود ، باید تعیین کنید که از کدام مدل تبلیغ به عنوان اولویت استفاده می کنید. شما باید مدل مناسبی را برای بازیافتی که از تبلیغات خود دریافت می کنید انتخاب کنید. مدل های تبلیغاتی که باید هنگام تبلیغات در اینستاگرام تعیین کنید عبارتند از:

آگاهی از برند
دسترسی
ترافیک
بارگیری برنامه
اثر متقابل
مشاهده فیلم
خرید مشتریان بالقوه
بازیافت
با انتخاب مدل تبلیغ مناسب ، عملکردی را که از تبلیغات خود می گیرید افزایش می دهید. بنابراین ، قبل از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، باید هدف کمپین تبلیغاتی خود را تعیین کنید. به این ترتیب درآمدی که با تبلیغات خود کسب خواهید کرد حتی بیشتر خواهد بود. شما همچنین میتوانید از خرید ویو اینستاگرام استفاده کنید.

مدل های تبلیغاتی در اینستاگرام
ایجاد مخاطب هدف
یکی از مهمترین موضوعات در تبلیغات در اینستاگرام ، تعیین مخاطبان هدف شماست. تعیین صحیح مخاطب هدف ، کارایی شما را از عملکرد تبلیغاتی شما افزایش می دهد. اگر مخاطب هدف مناسب ایجاد نکنید ، بازدهی که از تبلیغات خود خواهید گرفت با همان سرعت کاهش می یابد. می توانید در مراحل ایجاد مخاطبان هدف ، تنظیمات هدف گذاری را در مدیر تجارت فیس بوک تجربه کنید. می توانید روی تنظیمات مختلفی مانند مخاطبان ضبط شده ، مخاطبان خاص هدف و مخاطبان هدف مشابه کار کنید. به این ترتیب می توانید تبلیغات خود را به سمت مخاطبان مناسب هدایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تنظیمات مخاطب می توانید سایت ما را دنبال کنید. می توانید راهنماهای فرآیند ساخت مخاطبان هدف را برای تبلیغات در اینستاگرام مرور کنید.

از تصاویر جالب استفاده کنید
برای اینکه تبلیغات شما نتیجه خوبی بگیرد ، باید جلب توجه کند. در این قسمت ، شما باید از جالبترین تصاویر برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده از تصویر پس زمینه سفید برای تبلیغات ممکن است تأثیری را که انتظار دارید در تبلیغات شما ایجاد کند. از آنجایی که پلتفرم اینستاگرام مبتنی بر بصری است ، استفاده از تصاویر جالب در این مرحله به شما کمک می کند. بنابراین ، هنگام تهیه کمپین های تبلیغاتی خود ، باید از تصاویر چشمگیر کاربران استفاده کنید.

علاوه بر تصاویر جالب ، استفاده از فیلم نتایج مثبتی نیز برای کمپین تبلیغاتی شما به همراه خواهد داشت. استفاده از فیلم های جذاب برای تبلیغات باعث افزایش و جذابیت تبلیغات شما می شود. افزایش نرخ تعامل تبلیغات شما نیز نشان می دهد که تبلیغ شما در حال جلب توجه است. به این ترتیب ، دسترسی شما نیز افزایش می یابد. شما می توانید از عکسهای خود برای محصولات خود استفاده کنید یا می توانید از عکسهای موجود در اینترنت استفاده کنید.

مدل های تبلیغاتی اینستاگرام
علاوه بر استفاده از تصاویر جذاب برای تبلیغات در اینستاگرام ، استفاده از معیارهای تصویری مناسب نیز بسیار مهم است. همچنین استفاده از اندازه های صحیح فیلم مهم است. این تصاویر و فیلم هایی که استفاده خواهید کرد باید مطابق با قوانین استفاده بصری اینستاگرام باشد. علاوه بر این ، ممکن است این ابعاد بصری بسته به نوع مدل تبلیغ شما متفاوت باشد.

بیشترین ابعادی که در نقطه ابعاد تصویر اینستاگرام استفاده می شود واحد اندازه گیری 1: 1 است که مربع نیز نامیده می شود. استفاده از عکسهای با قالب عمودی در جدول زمانی اینستاگرام نیز ممکن است یک گزینه برای شما باشد. در عین حال ، می توانید از این قالب استفاده کنید زیرا تصاویر با نسبت 4: 5 نیز فضای زیادی را در جدول زمانی اشغال می کنند. اگر ترجیح می دهید از تبلیغات داستانی به عنوان نوع تبلیغ استفاده کنید ، می توانید از قالب عمودی معروف به 9:16 نیز استفاده کنید. با استفاده از این قالب می توانید تصاویر خود را بهتر روی صفحه نشان دهید. با توجه به این معیارها از نظر قوانین تبلیغات اینستاگرام ، می توانید تصاویر خود را بیشتر جلب توجه کنید.

بیشترین ابعادی که در نقطه ابعاد تصویر اینستاگرام استفاده می شود واحد اندازه گیری 1: 1 است که مربع نیز نامیده می شود. استفاده از عکسهای با قالب عمودی در جدول زمانی اینستاگرام نیز ممکن است یک گزینه برای شما باشد. در عین حال ، می توانید از این قالب استفاده کنید زیرا تصاویر با نسبت 4: 5 نیز فضای زیادی را در جدول زمانی اشغال می کنند. اگر ترجیح می دهید از تبلیغات داستانی به عنوان نوع تبلیغ استفاده کنید ، می توانید از قالب عمودی معروف به 9:16 نیز استفاده کنید. با استفاده از این قالب می توانید تصاویر خود را بهتر روی صفحه نشان دهید. با توجه به این معیارها از نظر قوانین تبلیغات اینستاگرام ، می توانید تصاویر خود را بیشتر جلب توجه کنید.

اندازه تبلیغات اینستاگرام
بودجه خود را به درستی تنظیم کنید
در حالی که یک کمپین تبلیغاتی ترتیب می دهید ، می توانید با افزایش بودجه تبلیغاتی خود به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید. با این حال ، هنگام استفاده از بودجه خود باید مراقب باشید. اگر تازه شروع به تبلیغ می کنید ، می توانید با چند بار تلاش مدل تبلیغات خود را انتخاب کنید. با تصمیم گیری درباره مدل آگهی و قالب محتوا ، استفاده بی مورد از بودجه را حذف خواهید کرد. از آنجا که این تلاش ها ممکن است چندین هفته طول بکشد ، می توانید بودجه تبلیغات خود را به چندین قسمت تقسیم کنید.

هنگام تعیین بودجه برای کمپین تبلیغاتی خود ، می توانید مبلغی را تعیین کنید که به صورت روزانه هزینه شود. همچنین می توانید برای پروژه تبلیغاتی خود یک بازه زمانی مشخص انتخاب کنید و بودجه مورد استفاده را در این بازه زمانی برنامه ریزی کنید. اگر بودجه تبلیغاتی روزانه را وارد می کنید ، باید مبارزات تبلیغاتی خود را از نزدیک دنبال کنید. به این ترتیب می توانید تبلیغ خود را متوقف یا پایان دهید در صورتی که تبلیغ شما به خوبی کار نمی کند. اگر این کار را نکنید ، تبلیغ شما همچنان نشان داده می شود و همچنان بودجه خود را از دست می دهید.

رابطه تجسمی - تجاری
روابط بصری و نام تجاری یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام تبلیغات اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد. اگر تصویری که استفاده می کنید شامل عناصری مانند رنگ و آرم باشد که محصول یا نام تجاری شما را در ذهن کاربر برانگیزد ، سودمند خواهد بود. به این ترتیب ، کاربران به محض مشاهده نام تجاری شما در میان سایر پست ها ، مارک شما را می شناسند و تمایل به خرید دارند. علاوه بر این ، به اشتراک گذاشتن در مورد روزهای خاص مستقل از نام تجاری شما در برخی از روزهای خاص ، یک قدم مثبت برای پیروان شما خواهد بود. این اشتراکات باعث افزایش آگاهی و دسترسی به کمپین تبلیغاتی شما می شود.

متن زیر پست
اگر تصمیم به ارسال پست تبلیغاتی دارید ، ابتدا باید از یک تصویر جذاب استفاده کنید. پس از انتخاب بصری مناسب برای نام تجاری خود ، به مقاله زیر پست می رسد. متن زیر این عکس باید حداکثر با 300 کاراکتر نوشته شود. در غیر این صورت ، ممکن است پست ها خسته شوند در حالی که کاربر توضیحات شما را می خواند. شما می توانید پیامی را که می خواهید به صورت فشرده و فشرده و بدون کاربران خسته کننده ارسال کنید ، بنویسید. در این مرحله ، یک پیام 125 کاراکتری که اطلاعاتی در مورد مارک یا محصول شما ارائه می دهد ، به طور کلی کافی است. به این ترتیب می توانید پیامی را که می خواهید به طور واضح به کاربران بدهید به آنها بدهید و از خسته شدن آنها با توضیحات خود جلوگیری کنید. https://namadin.co/

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟
اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه رسانه اجتماعی زمان ما در نظر گرفته می شود ، با بسیاری از مدل های تبلیغاتی خود توسط تبلیغ کنندگان ترجیح داده می شود. با استفاده از این اپلیکیشن که میلیون ها نفر در طول روز از آن استفاده می کنند ، تبلیغ کنندگان می توانند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. این باعث می شود اینستاگرام از نظر تبلیغات بسیار خاص باشد. تبلیغ کنندگان از طریق افزایش آگاهی از برند ، تبلیغ و جذب مخاطبان جدید در اینستاگرام تبلیغ می کنند.

اگر به قوانینی که در هنگام تبلیغات در اینستاگرام رعایت می کنید توجه کنید ، رسیدن به موفقیتی که در اینستاگرام نشان می دهید رویایی نیست. علاوه بر این ، می توانید با کسب اطلاعات جامع در مورد تبلیغات اینستاگرام در سایت ما ، به تبلیغ بپردازید.

منبع:

https://adsmember.com/buy-facebook-likes/

اینستاگرام ، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی امروزه ، میزبان میلیون ها کاربر است. این امر باعث می شود شرکت ها و مارک های بزرگ بازاریابی در بستر اینستاگرام تبلیغ کنند. البته فقط مارک های بزرگ در این بستر تبلیغاتی نمی کنند. کارآفرینان کوچک و سایر کاربرانی که می خواهند تبلیغ کنند نیز ترجیح می دهند اینستاگرام به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کند. بنابراین مواردی که برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام باید به آنها توجه کرد چیست؟ در این مقاله ، اطلاعاتی در مورد آنچه باید برای تبلیغ در اینستاگرام در نظر گرفته شود ، پیدا خواهید کرد. با تشکر از این اطلاعات ، شما می توانید تبلیغات خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.


مواردی که باید هنگام تبلیغات در اینستاگرام در نظر بگیرید
هنگام تبلیغ در اینستاگرام ، باید برخی از تنظیمات خود را با دقت انجام دهید. علاوه بر این ، شما باید مدل تبلیغاتی و محتوای مناسب برای مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید. برداشتن گام های درست در تبلیغات و ویرایش خوب تبلیغات ، مزایای بسیاری به شما می دهد. برخی از این مزایا بهبود عملکرد تبلیغات و مدیریت بهتر بودجه تبلیغاتی شما است.

انتخاب مدل تبلیغ مناسب
هنگام تبلیغات در اینستاگرام ، تعیین مدل تبلیغات صحیح بسیار مهم است. در طول ایجاد کمپین تبلیغاتی خود ، باید تعیین کنید که از کدام مدل تبلیغ به عنوان اولویت استفاده می کنید. شما باید مدل مناسبی را برای بازیافتی که از تبلیغات خود دریافت می کنید انتخاب کنید. مدل های تبلیغاتی که باید هنگام تبلیغات در اینستاگرام تعیین کنید عبارتند از:

آگاهی از برند
دسترسی
ترافیک
بارگیری برنامه
اثر متقابل
مشاهده فیلم
خرید مشتریان بالقوه
بازیافت
با انتخاب مدل تبلیغ مناسب ، عملکردی را که از تبلیغات خود می گیرید افزایش می دهید. بنابراین ، قبل از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، باید هدف کمپین تبلیغاتی خود را تعیین کنید. به این ترتیب درآمدی که با تبلیغات خود کسب خواهید کرد حتی بیشتر خواهد بود. شما همچنین میتوانید از خرید ویو اینستاگرام استفاده کنید.

مدل های تبلیغاتی در اینستاگرام
ایجاد مخاطب هدف
یکی از مهمترین موضوعات در تبلیغات در اینستاگرام ، تعیین مخاطبان هدف شماست. تعیین صحیح مخاطب هدف ، کارایی شما را از عملکرد تبلیغاتی شما افزایش می دهد. اگر مخاطب هدف مناسب ایجاد نکنید ، بازدهی که از تبلیغات خود خواهید گرفت با همان سرعت کاهش می یابد. می توانید در مراحل ایجاد مخاطبان هدف ، تنظیمات هدف گذاری را در مدیر تجارت فیس بوک تجربه کنید. می توانید روی تنظیمات مختلفی مانند مخاطبان ضبط شده ، مخاطبان خاص هدف و مخاطبان هدف مشابه کار کنید. به این ترتیب می توانید تبلیغات خود را به سمت مخاطبان مناسب هدایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تنظیمات مخاطب می توانید سایت ما را دنبال کنید. می توانید راهنماهای فرآیند ساخت مخاطبان هدف را برای تبلیغات در اینستاگرام مرور کنید.

از تصاویر جالب استفاده کنید
برای اینکه تبلیغات شما نتیجه خوبی بگیرد ، باید جلب توجه کند. در این قسمت ، شما باید از جالبترین تصاویر برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده از تصویر پس زمینه سفید برای تبلیغات ممکن است تأثیری را که انتظار دارید در تبلیغات شما ایجاد کند. از آنجایی که پلتفرم اینستاگرام مبتنی بر بصری است ، استفاده از تصاویر جالب در این مرحله به شما کمک می کند. بنابراین ، هنگام تهیه کمپین های تبلیغاتی خود ، باید از تصاویر چشمگیر کاربران استفاده کنید.

علاوه بر تصاویر جالب ، استفاده از فیلم نتایج مثبتی نیز برای کمپین تبلیغاتی شما به همراه خواهد داشت. استفاده از فیلم های جذاب برای تبلیغات باعث افزایش و جذابیت تبلیغات شما می شود. افزایش نرخ تعامل تبلیغات شما نیز نشان می دهد که تبلیغ شما در حال جلب توجه است. به این ترتیب ، دسترسی شما نیز افزایش می یابد. شما می توانید از عکسهای خود برای محصولات خود استفاده کنید یا می توانید از عکسهای موجود در اینترنت استفاده کنید.

مدل های تبلیغاتی اینستاگرام
علاوه بر استفاده از تصاویر جذاب برای تبلیغات در اینستاگرام ، استفاده از معیارهای تصویری مناسب نیز بسیار مهم است. همچنین استفاده از اندازه های صحیح فیلم مهم است. این تصاویر و فیلم هایی که استفاده خواهید کرد باید مطابق با قوانین استفاده بصری اینستاگرام باشد. علاوه بر این ، ممکن است این ابعاد بصری بسته به نوع مدل تبلیغ شما متفاوت باشد.

بیشترین ابعادی که در نقطه ابعاد تصویر اینستاگرام استفاده می شود واحد اندازه گیری 1: 1 است که مربع نیز نامیده می شود. استفاده از عکسهای با قالب عمودی در جدول زمانی اینستاگرام نیز ممکن است یک گزینه برای شما باشد. در عین حال ، می توانید از این قالب استفاده کنید زیرا تصاویر با نسبت 4: 5 نیز فضای زیادی را در جدول زمانی اشغال می کنند. اگر ترجیح می دهید از تبلیغات داستانی به عنوان نوع تبلیغ استفاده کنید ، می توانید از قالب عمودی معروف به 9:16 نیز استفاده کنید. با استفاده از این قالب می توانید تصاویر خود را بهتر روی صفحه نشان دهید. با توجه به این معیارها از نظر قوانین تبلیغات اینستاگرام ، می توانید تصاویر خود را بیشتر جلب توجه کنید.

بیشترین ابعادی که در نقطه ابعاد تصویر اینستاگرام استفاده می شود واحد اندازه گیری 1: 1 است که مربع نیز نامیده می شود. استفاده از عکسهای با قالب عمودی در جدول زمانی اینستاگرام نیز ممکن است یک گزینه برای شما باشد. در عین حال ، می توانید از این قالب استفاده کنید زیرا تصاویر با نسبت 4: 5 نیز فضای زیادی را در جدول زمانی اشغال می کنند. اگر ترجیح می دهید از تبلیغات داستانی به عنوان نوع تبلیغ استفاده کنید ، می توانید از قالب عمودی معروف به 9:16 نیز استفاده کنید. با استفاده از این قالب می توانید تصاویر خود را بهتر روی صفحه نشان دهید. با توجه به این معیارها از نظر قوانین تبلیغات اینستاگرام ، می توانید تصاویر خود را بیشتر جلب توجه کنید.

اندازه تبلیغات اینستاگرام
بودجه خود را به درستی تنظیم کنید
در حالی که یک کمپین تبلیغاتی ترتیب می دهید ، می توانید با افزایش بودجه تبلیغاتی خود به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید. با این حال ، هنگام استفاده از بودجه خود باید مراقب باشید. اگر تازه شروع به تبلیغ می کنید ، می توانید با چند بار تلاش مدل تبلیغات خود را انتخاب کنید. با تصمیم گیری درباره مدل آگهی و قالب محتوا ، استفاده بی مورد از بودجه را حذف خواهید کرد. از آنجا که این تلاش ها ممکن است چندین هفته طول بکشد ، می توانید بودجه تبلیغات خود را به چندین قسمت تقسیم کنید.

هنگام تعیین بودجه برای کمپین تبلیغاتی خود ، می توانید مبلغی را تعیین کنید که به صورت روزانه هزینه شود. همچنین می توانید برای پروژه تبلیغاتی خود یک بازه زمانی مشخص انتخاب کنید و بودجه مورد استفاده را در این بازه زمانی برنامه ریزی کنید. اگر بودجه تبلیغاتی روزانه را وارد می کنید ، باید مبارزات تبلیغاتی خود را از نزدیک دنبال کنید. به این ترتیب می توانید تبلیغ خود را متوقف یا پایان دهید در صورتی که تبلیغ شما به خوبی کار نمی کند. اگر این کار را نکنید ، تبلیغ شما همچنان نشان داده می شود و همچنان بودجه خود را از دست می دهید.

رابطه تجسمی - تجاری
روابط بصری و نام تجاری یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام تبلیغات اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد. اگر تصویری که استفاده می کنید شامل عناصری مانند رنگ و آرم باشد که محصول یا نام تجاری شما را در ذهن کاربر برانگیزد ، سودمند خواهد بود. به این ترتیب ، کاربران به محض مشاهده نام تجاری شما در میان سایر پست ها ، مارک شما را می شناسند و تمایل به خرید دارند. علاوه بر این ، به اشتراک گذاشتن در مورد روزهای خاص مستقل از نام تجاری شما در برخی از روزهای خاص ، یک قدم مثبت برای پیروان شما خواهد بود. این اشتراکات باعث افزایش آگاهی و دسترسی به کمپین تبلیغاتی شما می شود.

متن زیر پست
اگر تصمیم به ارسال پست تبلیغاتی دارید ، ابتدا باید از یک تصویر جذاب استفاده کنید. پس از انتخاب بصری مناسب برای نام تجاری خود ، به مقاله زیر پست می رسد. متن زیر این عکس باید حداکثر با 300 کاراکتر نوشته شود. در غیر این صورت ، ممکن است پست ها خسته شوند در حالی که کاربر توضیحات شما را می خواند. شما می توانید پیامی را که می خواهید به صورت فشرده و فشرده و بدون کاربران خسته کننده ارسال کنید ، بنویسید. در این مرحله ، یک پیام 125 کاراکتری که اطلاعاتی در مورد مارک یا محصول شما ارائه می دهد ، به طور کلی کافی است. به این ترتیب می توانید پیامی را که می خواهید به طور واضح به کاربران بدهید به آنها بدهید و از خسته شدن آنها با توضیحات خود جلوگیری کنید. https://namadin.co/

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟
اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه رسانه اجتماعی زمان ما در نظر گرفته می شود ، با بسیاری از مدل های تبلیغاتی خود توسط تبلیغ کنندگان ترجیح داده می شود. با استفاده از این اپلیکیشن که میلیون ها نفر در طول روز از آن استفاده می کنند ، تبلیغ کنندگان می توانند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. این باعث می شود اینستاگرام از نظر تبلیغات بسیار خاص باشد. تبلیغ کنندگان از طریق افزایش آگاهی از برند ، تبلیغ و جذب مخاطبان جدید در اینستاگرام تبلیغ می کنند.

اگر به قوانینی که در هنگام تبلیغات در اینستاگرام رعایت می کنید توجه کنید ، رسیدن به موفقیتی که در اینستاگرام نشان می دهید رویایی نیست. علاوه بر این ، می توانید با کسب اطلاعات جامع در مورد تبلیغات اینستاگرام در سایت ما ، به تبلیغ بپردازید.

منبع:

https://adsmember.com/buy-facebook-likes/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 3166
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی