loading...

بهترین کار چیست

بازدید : 243
شنبه 28 فروردين 1400 زمان : 10:35

تجربه رشد کسب و کار در اینستاگرام یک مزیت عظیم انجام بازاریابی که با خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام سلام ادز برای برند شما است. یکی از ویژگی هایی که هنگام جلب توجه فالوورهای اینستاگرام برجسته می شود ، استوری های اینستاگرام است. از سال 2019 ، روزانه 500 میلیون حساب از استوری اینستاگرام استفاده می شود که 67٪ از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 29 سال هستند. استوری های اینستاگرام امکان تعامل بیشتر از طریق استفاده از نظرسنجی ها ، سوالات ، فیلترها و موارد دیگر را فراهم می کند. فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام برای استوریزها علاوه بر بستری است که مشاغل می توانند از آن استفاده کنند تا پیروان واقعی اینستاگرام را به دست آورند و رشد کسب و کار را تقویت کنند. در اینجا همه مواردی که باید در مورد ایجاد و استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام برای تجارت خود بدانید آورده شده است.

فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام

فیلترهای واقعیت افزوده (واقعیت افزوده) جلوه هایی هستند که توسط رایانه هایی ایجاد می شوند که به صورت لایه لایه بر روی تصویر واقعی که توسط دوربین شما نمایش داده می شود ، قرار دارند. با استفاده از استوری های اینستاگرام ، فیلترهای واقعیت افزوده تصویر نمایش داده شده توسط دوربین جلو / عقب فرد را تغییر می دهند.

این فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام با فیلترهای از پیش تنظیم شده در اینستاگرام متفاوت هستند زیرا به طور انحصاری در استوری در دسترس هستند در حالی که فیلترهای از پیش تنظیم شده با ویرایش سریع تصاویر قبل از ارسال به اینستاگرام ، به افزایش کیفیت تصویر کمک می کنند.

فیلترهای صورت در سال 2017 به اینستاگرام اضافه شدند و بلافاصله در بین کاربران اینستاگرام محبوب شدند. در ابتدا ، این موارد فقط توسط اینستاگرام ساخته و کنترل می شدند ، اما در ماه مه سال 2018 ، اینستاگرام یک بتا بسته از مارک ها ، افراد مشهور ، چهره های عمومی و سازندگان محبوب ایجاد کرد تا از طریق Spواقعیت افزودهk فیلترهای چهره را برای پیروان اینستاگرام خود ارائه دهند. پلت فرم واقعیت افزوده استودیو فیس بوک.

پیروان اینستاگرام کسانی که بخشی از برنامه بتا بسته اینستاگرام بودند می توانند با مراجعه به نمایه کسب و کار و انتخاب نماد چهره جدید ، به راحتی از فیلترهای ایجاد شده استفاده کنند. معرفی گالری جلوه ها همچنین امکان کشف و آزمایش فیلترهای خاص از جامعه سازندگان در اینستاگرام را آسان می کند.

از ماه مه 2019 ، فیس بوک اعلام کرد که فیلترهای ساخت واقعیت افزوده سفارشی از طریق پلت فرم Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو برای همه امکان پذیر است. این پلتفرم امکان ایجاد جلوه های واقعیت افزوده اصلی برای استوری های اینستاگرام ، Portal ، Facebook استوری و پیامرسان ها را برای عموم فراهم کرده است.

چگونه استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام می تواند به برند شما کمک کند

اگر مشاغلی هستید که به طور خاص می خواهد با هدف قرار دادن افراد جوان رشد کند ، استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای اینستاگرام گزینه بسیار خوبی است. مد روز ، تعاملی است و یک روش عالی برای جلب توجه مخاطبان و حفظ آنها است. حتی می تواند با کمک به شما در ایجاد تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام ، بیشتر مورد پسند اینستاگرام برای پست های فید شما قرار گیرد. در اینجا چند روش وجود دارد که با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام می توانید رشد کسب و کار را تقویت کنید.

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام ارزان سلام ادز

شخصیت برند خود را به رخ بکشید

با ایجاد فیلتر واقعیت افزوده مناسب برای برند خود ، می توانید شخصیت برند خود را به روشی قدرتمند برقرار کرده و تعداد بیشتری خرید فالوور ارزان اینستاگرام مای فالوور را به خود جلب کنید ، به خصوص اگر این یک فیلتر سرگرم کننده یا بازی شونده بازی واقعیت افزوده باشد. چنین سفارشی سازی می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا شخصیت برند شما را به راحتی بشناسند و شما را از رقابت جدا کند.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

از طریق شخصی سازی فیلترهای واقعیت افزوده برای استفاده در استوری های اینستاگرام ، می توانید به دنبال کنندگان اینستاگرام خود کمک کنید تا ارتباط بیشتری با نام تجاری خود داشته باشند. از آنجا که بیش از 500 میلیون کاربر روزانه با استوری درگیر می شوند ، از جمله یک ویژگی تعاملی در استوری شما به صورت فیلتر واقعیت افزوده می تواند به بهبود تعامل مخاطبان شما با نام تجاری شما کمک کند.

جلوتر از رقابت خود باشید

استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده سفارشی در استوری های اینستاگرام هنوز در مرحله نوپایی است ، به این معنی که هنوز تعداد زیادی از مارک ها از آنها استفاده نمی کنند. این به شما فرصتی عظیم می دهد تا از مزایایی که این ویژگی ارائه می دهد استفاده کنید و از رقابت خود جلوتر باشید.

آگاهی از نام تجاری خود را ارتقا دهید

با استفاده از فیلترهای سفارشی واقعیت افزوده می توانید آرم یا طلسم مارک خود را به صورت فیلتر واقعیت افزوده قرار دهید. تا زمانی که یک فیلتر تبلیغاتی واقعیت افزوده نباشد ، در گالری جلوه های اینستاگرام نمایش داده می شود که به کاربران جدید امکان یافتن آن را می دهد و در نتیجه به رشد تعداد فالوورهای اینستاگرام شما کمک می کند. وقتی کسی با استفاده از فیلتر واقعیت افزوده سفارشی شما ، یک عکس سلفی به اشتراک می گذارد ، از طریق دسترسی گسترده تر به دنبال کنندگان اینستاگرام او ، از قرار گرفتن در معرض مارک تجاری بیشتری بهره مند می شوید. کاربران می توانند فیلتر واقعیت افزوده را با کلیک روی دکمه "امتحان کنید" در پایین سمت چپ صفحه خود امتحان کنند.

برای خرید آنلاین از آن استفاده کنید

استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده می تواند راهی عالی باشد که به دنبال کنندگان اینستاگرام خود اجازه می دهد تا محصولی را قبل از تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید آن امتحان کنند. در حالی که اینستاگرام برای ایجاد تجربه خرید روان به کاربران ، تغییراتی را در این پلتفرم ایجاد کرده است ، اما با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده به کاربران اجازه می دهد محصولات را امتحان کنند و ببینند که شکل ظاهری آنها چطور است یا خیر. امکانات استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای نام تجاری شما بی پایان است و شما در خلاقیت با آنها تمام آزادی را دارید.

اگر یک مارک لوازم آرایشی هستید ، می توانید با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده اجازه دهید دنبال کنندگان اینستاگرام خود آرایش کنند. با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای مارک های مد می توان اتاق های مجازی مجازی ایجاد کرد که در آن افراد می توانند لباس های مختلف را امتحان کنند تا تعیین کنند که چگونه به نظر می رسد و آیا از شکل و سبک آنها تعریف می کند یا نه. حتی مشاغل مبلمان می توانند از فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنند تا مردم ببینند که مبلمان خاصی در خانه هایشان چگونه است. تجربه شخصی شده با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده می تواند به ایجاد ارتباطات قوی تر و تعامل با مخاطبان هدف شما کمک کند. یک ویژگی جدید نیز وجود دارد که در حال حاضر در حال آزمایش است ، که به مارک ها امکان می دهد فیلترهای واقعیت افزوده را به صفحات محصولات خود اضافه کنند.

از آن برای حمایت از علل استفاده کنید

شما می توانید یک فیلتر سفارشی واقعیت افزوده ایجاد کنید تا علتی را که برای برند شما و مخاطبان آن مهم است ، روشن کند. با انجام این کار ، نه تنها فرصتی برای تجربه تعاملی با مخاطبان خود ایجاد می کنید ، بلکه با همسوی سازی نام تجاری خود با هدف شایسته ای که از آن پشتیبانی می کند ، باعث ارتقا image تصویر و اعتبار برند خواهید شد. این می تواند به دنبال کنندگان اینستاگرام شما کمک کند تا در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند و وفاداری به برند را ایجاد کنند.

ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده با استفاده از Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیوs

Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو را بارگیری کنید

این در حال حاضر برای Mac و Windows موجود است.

در مورد تأثیر خود تصمیم بگیرید

هنگامی که Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو را بارگیری کردید ، باید آموزش های رابط برنامه را در مرکز آموزش مرور کرده و سپس درمورد اینکه می خواهید از بین هشت الگو انتخاب کنید یا با خرید فالوور فیک بدون ریزش اینستاگرام سلام ادز یک فیلتر را از ابتدا فیلتر کنید ، تصمیم بگیرید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام ارزان بدون ریزش سلام ادز

شروع کردن

در صورت انتخاب الگوی ، یک شیhold نگهدارنده در پانل مرکزی (ویوپورت) ظاهر می شود. شبیه سازی که در آن می توانید کار خود را پیش نمایش کنید ، آیفون 8 است که در گوشه ای قرار دارد ، اما می توان آن را به دستگاه دیگری تغییر داد. پانل صحنه در سمت چپ همان چیزی است که شما برای ویرایش در فیلترهای واقعیت افزوده استوری های اینستاگرام خود استفاده خواهید کرد.

دارایی سه بعدی را بارگذاری کنید

سپس باید یک دارایی سه بعدی برای فیلتر واقعیت افزوده خود انتخاب کنید ، که می توانید آن را به صورت خود وارد کرده یا از کتابخانه واقعیت افزوده که دارای انیمیشن ، فایل صوتی رایگان و موارد دیگر است ، انتخاب کنید.

در گرافیک بارگذاری شده ویرایش کنید

با کمک صفحه Scene می توانید گرافیک بارگذاری شده خود را ویرایش کنید. با تغییر نور جهت دار و همچنین تغییر انیمیشن ، می توانید به شی depth سه بعدی خود عمق بیشتری دهید. حتی می توانید انیمیشن ها ، مواد و بافت های بیشتری را به شی object خود اضافه کنید و در مورد اینکه آیا جلوه واقعیت افزوده برای استفاده در دوربین جلو ، دوربین عقب یا هر دو در دسترس است تصمیم بگیرید.

تأثیر خود را آزمایش کنید

برنامه Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده Player را بارگیری کنید تا تأثیر خود را آزمایش کنید یا آن را به Instagram ارسال کنید تا نحوه کار در استوری را ببینید.

جلوه خود را منتشر کنید

برای انجام این کار بر روی دکمه بارگذاری در گوشه سمت چپ پایین و درست در زیر دکمه "تست روی دستگاه" کلیک کنید ، اما توجه داشته باشید که افکت ایجاد شده فوراً منتشر نمی شود. برای اطمینان از مطابقت با خط مشی ها و دستورالعمل های Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو بررسی می شود. روند بررسی ممکن است 1 هفته طول بکشد یا ممکن است چند روز طول بکشد ، اما باید منتظر بمانید.

به یادگیری ادامه دهید

با آزمایش های بیشتر ، خواهید آموخت که چگونه از این سیستم عامل مانند یک حرفه ای برای ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنید که مطمئناً توجه دنبال کنندگان اینستاگرام شما را جلب می کند.

بهترین روش ها

یک نیاز را برآورده کنید

اگر فیلترهای شما نیازهای مورد نیاز مردم را تأمین کنند ، محبوبیت زیادی دارند:

از نظر زیبایی بیان کنند

گرفتن احساسات / اعمال

شوخ طبعی اضافه کنید / الهام بگیرید

بخشی از یک جامعه بزرگتر باشید

بگذارید فرد بدرخشد

اگر می خواهید مردم مرتباً از فیلتر واقعیت افزوده شما استفاده کنند ، باید آن را طوری بسازید که بدون دزدیدن کانون توجه از محتوای افراد ، به محتوای افراد لبه ببخشد.

از حداقل مارک تجاری استفاده کنید

بر جنبه های برند خود مانند رنگ ، طرح ، طلسم یا محصولات تمرکز کنید و نه به مارک آشکار از طریق آرم ، زیرا مارک تجاری سنگین حتی برای فالوورهای واقعی اینستاگرام شما خوب نخواهد بود.

کارهای زیادی می توانید با فیلترهای واقعیت افزوده با خرید فالوور خارجی اینستاگرام سلام ادز انجام دهید که می توانند رشد کسب و کار را تقویت کنند. چه جلوه های شخصی خود را ایجاد کنید و چه اثرات موجود را در آن بگنجانید ، برنامه ریزی مناسب آن در استراتژی بازاریابی اینستاگرام می تواند مزایای زیادی برای تجارت شما به همراه داشته باشد ، بنابراین از قبل با این ویژگی جدید جالب شروع کنید و ببینید چه چیزی برای شما انتظار می رود.

تجربه رشد کسب و کار در اینستاگرام یک مزیت عظیم انجام بازاریابی که با خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام سلام ادز برای برند شما است. یکی از ویژگی هایی که هنگام جلب توجه فالوورهای اینستاگرام برجسته می شود ، استوری های اینستاگرام است. از سال 2019 ، روزانه 500 میلیون حساب از استوری اینستاگرام استفاده می شود که 67٪ از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 29 سال هستند. استوری های اینستاگرام امکان تعامل بیشتر از طریق استفاده از نظرسنجی ها ، سوالات ، فیلترها و موارد دیگر را فراهم می کند. فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام برای استوریزها علاوه بر بستری است که مشاغل می توانند از آن استفاده کنند تا پیروان واقعی اینستاگرام را به دست آورند و رشد کسب و کار را تقویت کنند. در اینجا همه مواردی که باید در مورد ایجاد و استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام برای تجارت خود بدانید آورده شده است.

فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام

فیلترهای واقعیت افزوده (واقعیت افزوده) جلوه هایی هستند که توسط رایانه هایی ایجاد می شوند که به صورت لایه لایه بر روی تصویر واقعی که توسط دوربین شما نمایش داده می شود ، قرار دارند. با استفاده از استوری های اینستاگرام ، فیلترهای واقعیت افزوده تصویر نمایش داده شده توسط دوربین جلو / عقب فرد را تغییر می دهند.

این فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام با فیلترهای از پیش تنظیم شده در اینستاگرام متفاوت هستند زیرا به طور انحصاری در استوری در دسترس هستند در حالی که فیلترهای از پیش تنظیم شده با ویرایش سریع تصاویر قبل از ارسال به اینستاگرام ، به افزایش کیفیت تصویر کمک می کنند.

فیلترهای صورت در سال 2017 به اینستاگرام اضافه شدند و بلافاصله در بین کاربران اینستاگرام محبوب شدند. در ابتدا ، این موارد فقط توسط اینستاگرام ساخته و کنترل می شدند ، اما در ماه مه سال 2018 ، اینستاگرام یک بتا بسته از مارک ها ، افراد مشهور ، چهره های عمومی و سازندگان محبوب ایجاد کرد تا از طریق Spواقعیت افزودهk فیلترهای چهره را برای پیروان اینستاگرام خود ارائه دهند. پلت فرم واقعیت افزوده استودیو فیس بوک.

پیروان اینستاگرام کسانی که بخشی از برنامه بتا بسته اینستاگرام بودند می توانند با مراجعه به نمایه کسب و کار و انتخاب نماد چهره جدید ، به راحتی از فیلترهای ایجاد شده استفاده کنند. معرفی گالری جلوه ها همچنین امکان کشف و آزمایش فیلترهای خاص از جامعه سازندگان در اینستاگرام را آسان می کند.

از ماه مه 2019 ، فیس بوک اعلام کرد که فیلترهای ساخت واقعیت افزوده سفارشی از طریق پلت فرم Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو برای همه امکان پذیر است. این پلتفرم امکان ایجاد جلوه های واقعیت افزوده اصلی برای استوری های اینستاگرام ، Portal ، Facebook استوری و پیامرسان ها را برای عموم فراهم کرده است.

چگونه استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام می تواند به برند شما کمک کند

اگر مشاغلی هستید که به طور خاص می خواهد با هدف قرار دادن افراد جوان رشد کند ، استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای اینستاگرام گزینه بسیار خوبی است. مد روز ، تعاملی است و یک روش عالی برای جلب توجه مخاطبان و حفظ آنها است. حتی می تواند با کمک به شما در ایجاد تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام ، بیشتر مورد پسند اینستاگرام برای پست های فید شما قرار گیرد. در اینجا چند روش وجود دارد که با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام می توانید رشد کسب و کار را تقویت کنید.

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام ارزان سلام ادز

شخصیت برند خود را به رخ بکشید

با ایجاد فیلتر واقعیت افزوده مناسب برای برند خود ، می توانید شخصیت برند خود را به روشی قدرتمند برقرار کرده و تعداد بیشتری خرید فالوور ارزان اینستاگرام مای فالوور را به خود جلب کنید ، به خصوص اگر این یک فیلتر سرگرم کننده یا بازی شونده بازی واقعیت افزوده باشد. چنین سفارشی سازی می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا شخصیت برند شما را به راحتی بشناسند و شما را از رقابت جدا کند.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

از طریق شخصی سازی فیلترهای واقعیت افزوده برای استفاده در استوری های اینستاگرام ، می توانید به دنبال کنندگان اینستاگرام خود کمک کنید تا ارتباط بیشتری با نام تجاری خود داشته باشند. از آنجا که بیش از 500 میلیون کاربر روزانه با استوری درگیر می شوند ، از جمله یک ویژگی تعاملی در استوری شما به صورت فیلتر واقعیت افزوده می تواند به بهبود تعامل مخاطبان شما با نام تجاری شما کمک کند.

جلوتر از رقابت خود باشید

استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده سفارشی در استوری های اینستاگرام هنوز در مرحله نوپایی است ، به این معنی که هنوز تعداد زیادی از مارک ها از آنها استفاده نمی کنند. این به شما فرصتی عظیم می دهد تا از مزایایی که این ویژگی ارائه می دهد استفاده کنید و از رقابت خود جلوتر باشید.

آگاهی از نام تجاری خود را ارتقا دهید

با استفاده از فیلترهای سفارشی واقعیت افزوده می توانید آرم یا طلسم مارک خود را به صورت فیلتر واقعیت افزوده قرار دهید. تا زمانی که یک فیلتر تبلیغاتی واقعیت افزوده نباشد ، در گالری جلوه های اینستاگرام نمایش داده می شود که به کاربران جدید امکان یافتن آن را می دهد و در نتیجه به رشد تعداد فالوورهای اینستاگرام شما کمک می کند. وقتی کسی با استفاده از فیلتر واقعیت افزوده سفارشی شما ، یک عکس سلفی به اشتراک می گذارد ، از طریق دسترسی گسترده تر به دنبال کنندگان اینستاگرام او ، از قرار گرفتن در معرض مارک تجاری بیشتری بهره مند می شوید. کاربران می توانند فیلتر واقعیت افزوده را با کلیک روی دکمه "امتحان کنید" در پایین سمت چپ صفحه خود امتحان کنند.

برای خرید آنلاین از آن استفاده کنید

استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده می تواند راهی عالی باشد که به دنبال کنندگان اینستاگرام خود اجازه می دهد تا محصولی را قبل از تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید آن امتحان کنند. در حالی که اینستاگرام برای ایجاد تجربه خرید روان به کاربران ، تغییراتی را در این پلتفرم ایجاد کرده است ، اما با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده به کاربران اجازه می دهد محصولات را امتحان کنند و ببینند که شکل ظاهری آنها چطور است یا خیر. امکانات استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای نام تجاری شما بی پایان است و شما در خلاقیت با آنها تمام آزادی را دارید.

اگر یک مارک لوازم آرایشی هستید ، می توانید با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده اجازه دهید دنبال کنندگان اینستاگرام خود آرایش کنند. با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای مارک های مد می توان اتاق های مجازی مجازی ایجاد کرد که در آن افراد می توانند لباس های مختلف را امتحان کنند تا تعیین کنند که چگونه به نظر می رسد و آیا از شکل و سبک آنها تعریف می کند یا نه. حتی مشاغل مبلمان می توانند از فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنند تا مردم ببینند که مبلمان خاصی در خانه هایشان چگونه است. تجربه شخصی شده با استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده می تواند به ایجاد ارتباطات قوی تر و تعامل با مخاطبان هدف شما کمک کند. یک ویژگی جدید نیز وجود دارد که در حال حاضر در حال آزمایش است ، که به مارک ها امکان می دهد فیلترهای واقعیت افزوده را به صفحات محصولات خود اضافه کنند.

از آن برای حمایت از علل استفاده کنید

شما می توانید یک فیلتر سفارشی واقعیت افزوده ایجاد کنید تا علتی را که برای برند شما و مخاطبان آن مهم است ، روشن کند. با انجام این کار ، نه تنها فرصتی برای تجربه تعاملی با مخاطبان خود ایجاد می کنید ، بلکه با همسوی سازی نام تجاری خود با هدف شایسته ای که از آن پشتیبانی می کند ، باعث ارتقا image تصویر و اعتبار برند خواهید شد. این می تواند به دنبال کنندگان اینستاگرام شما کمک کند تا در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند و وفاداری به برند را ایجاد کنند.

ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده با استفاده از Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیوs

Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو را بارگیری کنید

این در حال حاضر برای Mac و Windows موجود است.

در مورد تأثیر خود تصمیم بگیرید

هنگامی که Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو را بارگیری کردید ، باید آموزش های رابط برنامه را در مرکز آموزش مرور کرده و سپس درمورد اینکه می خواهید از بین هشت الگو انتخاب کنید یا با خرید فالوور فیک بدون ریزش اینستاگرام سلام ادز یک فیلتر را از ابتدا فیلتر کنید ، تصمیم بگیرید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام ارزان بدون ریزش سلام ادز

شروع کردن

در صورت انتخاب الگوی ، یک شیhold نگهدارنده در پانل مرکزی (ویوپورت) ظاهر می شود. شبیه سازی که در آن می توانید کار خود را پیش نمایش کنید ، آیفون 8 است که در گوشه ای قرار دارد ، اما می توان آن را به دستگاه دیگری تغییر داد. پانل صحنه در سمت چپ همان چیزی است که شما برای ویرایش در فیلترهای واقعیت افزوده استوری های اینستاگرام خود استفاده خواهید کرد.

دارایی سه بعدی را بارگذاری کنید

سپس باید یک دارایی سه بعدی برای فیلتر واقعیت افزوده خود انتخاب کنید ، که می توانید آن را به صورت خود وارد کرده یا از کتابخانه واقعیت افزوده که دارای انیمیشن ، فایل صوتی رایگان و موارد دیگر است ، انتخاب کنید.

در گرافیک بارگذاری شده ویرایش کنید

با کمک صفحه Scene می توانید گرافیک بارگذاری شده خود را ویرایش کنید. با تغییر نور جهت دار و همچنین تغییر انیمیشن ، می توانید به شی depth سه بعدی خود عمق بیشتری دهید. حتی می توانید انیمیشن ها ، مواد و بافت های بیشتری را به شی object خود اضافه کنید و در مورد اینکه آیا جلوه واقعیت افزوده برای استفاده در دوربین جلو ، دوربین عقب یا هر دو در دسترس است تصمیم بگیرید.

تأثیر خود را آزمایش کنید

برنامه Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده Player را بارگیری کنید تا تأثیر خود را آزمایش کنید یا آن را به Instagram ارسال کنید تا نحوه کار در استوری را ببینید.

جلوه خود را منتشر کنید

برای انجام این کار بر روی دکمه بارگذاری در گوشه سمت چپ پایین و درست در زیر دکمه "تست روی دستگاه" کلیک کنید ، اما توجه داشته باشید که افکت ایجاد شده فوراً منتشر نمی شود. برای اطمینان از مطابقت با خط مشی ها و دستورالعمل های Spواقعیت افزودهk واقعیت افزوده استودیو بررسی می شود. روند بررسی ممکن است 1 هفته طول بکشد یا ممکن است چند روز طول بکشد ، اما باید منتظر بمانید.

به یادگیری ادامه دهید

با آزمایش های بیشتر ، خواهید آموخت که چگونه از این سیستم عامل مانند یک حرفه ای برای ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنید که مطمئناً توجه دنبال کنندگان اینستاگرام شما را جلب می کند.

بهترین روش ها

یک نیاز را برآورده کنید

اگر فیلترهای شما نیازهای مورد نیاز مردم را تأمین کنند ، محبوبیت زیادی دارند:

از نظر زیبایی بیان کنند

گرفتن احساسات / اعمال

شوخ طبعی اضافه کنید / الهام بگیرید

بخشی از یک جامعه بزرگتر باشید

بگذارید فرد بدرخشد

اگر می خواهید مردم مرتباً از فیلتر واقعیت افزوده شما استفاده کنند ، باید آن را طوری بسازید که بدون دزدیدن کانون توجه از محتوای افراد ، به محتوای افراد لبه ببخشد.

از حداقل مارک تجاری استفاده کنید

بر جنبه های برند خود مانند رنگ ، طرح ، طلسم یا محصولات تمرکز کنید و نه به مارک آشکار از طریق آرم ، زیرا مارک تجاری سنگین حتی برای فالوورهای واقعی اینستاگرام شما خوب نخواهد بود.

کارهای زیادی می توانید با فیلترهای واقعیت افزوده با خرید فالوور خارجی اینستاگرام سلام ادز انجام دهید که می توانند رشد کسب و کار را تقویت کنند. چه جلوه های شخصی خود را ایجاد کنید و چه اثرات موجود را در آن بگنجانید ، برنامه ریزی مناسب آن در استراتژی بازاریابی اینستاگرام می تواند مزایای زیادی برای تجارت شما به همراه داشته باشد ، بنابراین از قبل با این ویژگی جدید جالب شروع کنید و ببینید چه چیزی برای شما انتظار می رود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 3172
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی